top of page
  • תמונת הסופר/תyuvaloz55

בחדרי חדרים

*כל הסטטיסטיקות בכתבה נכונות ליום שלישי בערב, לפני המשחק מול פורטלנד, וכמובן, כל קשר למציאות מקרי בהחלט.

מחצית המשחק מול פורטלנד. התוצאה היא 53-59 לווריורס. כל שחקני הקבוצה כבר עזבו את חדר ההלבשה המיוזע. רק הביג-4 נשארו. סטף קרי כבר החל לאסוף את החפצים שלו, קווין דוראנט הסתכל בערגה על תמונה שלו ושל ראסל ווסטברוק וקליי תומפסון בהה באוויר כמו שרק קליי תומפסון יודע לבהות. באותו רגע, דריימונד גרין, המנהיג הלא שגרתי של החבורה, החליט לשבור את השתיקה.

דריימונד: “תשמעו אנחנו חייבים לדבר”

סטף: “כבר, דריימונד? עברו רק שלושה וחצי משחקים, כבר אתה נכנס לפאניקה?”

קווין: “לא יודע, סטף, אנחנו באמת נראים לא כל כך מחוברים בינתיים. הייתי בטוח שהכל ילך לנו הרבה יותר חלק בינתיים. שלשום שיחקנו מול פיניקס, הם שיחקו עם כל מיני דראגן בנדרים ועדיין כמעט הפסדנו”

דריימונד: “קליי, מה אתה חושב?”

סטף: “מה הוא מבין בכלל המונגולואיד הזה, אעלק ספלאש בראדר, קולע לי 14.3% מהשלוש מתחילת העונה”

קליי: “אני חושב שיש לנו חור בעמדת הסנטר. זאזא לא יכול להיכנס לנעליים של בוגוט, הוא מוסר פחות טוב, ריבאונדר פחות טוב ומגן על הטבעת הרבה פחות טוב. זה משפיע על כל החמישייה הראשונה. חוץ מקליבלנד, אנחנו מקום אחרון בליגה באחוזי ריבאונד הגנה, אבל הם לפחות מפצים על זה בריבאונד התקפה, אנחנו לא. וחוץ מזה, קבוצות לא מפחדות לתקוף אותנו. להפך, זה נראה כאילו הן באות עם אובר-מוטיבציה ללכת לנו על הראש”

המבטים מתחלפים בין ארבעת הכוכבים.

סטף: “אויש, סתום כבר, קליי”

דריימונד: “אבל הוא צודק, סטף. ההגנה שלנו בפיק אנד רול מזעזעת ואנחנו מאפשרים בינתיים 34.3 זר’ ב-Restricted Area ב-61.2%. רק הלייקרס והניקס גרועים יותר מאיתנו בתחום הזה. זה כמעט 7 זריקות יותר מהממוצע שלנו בעונה שעברה. גם היום לילארד מגיע לצבע מתי שהוא רוצה ומייסון פלאמלי דופק עלינו דאנקים מביכים”

קווין: “בסדר, אבל זה רק שלושה וחצי משחקים. אנחנו עוד נשתפר הגנתית”

קליי: “אבל זה לא רק ההגנה בצבע, זה גם הדרך שבה תוקפים את סטף העונה. היריבות לא נותנות לו להתחבא יותר. ראיתם מה ניו אורלינס עשו לו ברבע השלישי”.


סטף: “אויש, סתום כבר, קליי”

קווין: “אנחנו צריכים להשתפר בעזרות שלנו, אין ספק. יותר מדי פעמים אנחנו לא יורדים מספיק מהר להגנה או לא באים לעזרה בזמן או באים לעזור על השחקן הלא נכון, אבל אלו דברים שבאים עם הזמן. תראו איך בעונה שעברה עם אוקלהומה סיטי במשחק הראשון מול הספרס בחצי הגמר נראינו כמו קבוצה מגביע קוראץ’ ובסוף הסדרה לא נתנו להם לנשום”

דריימונד: “מה הקשר אוקלהומה סיטי עכשיו, קווין”

קווין: “שום דבר, רק אומר”

סטף: “בסדר, אז ההגנה שלנו לא משהו בינתיים והריבאונד בעייתי, אבל בהתקפה אנחנו מפלצתיים, ובמאני טיים אף אחד לא יכול לעצור אותנו. ראיתם מה עשינו לפיניקס בדקות האחרונות”


קליי: “כן, אבל זה מול פיניקס. יש לנו את פורטלנד היום, זאת קבוצה קצת יותר רצינית”

קווין: “ואז את אוקלהומה סיטי”

דריימונד: “מה יש לך עם האוקלהומה סיטי האלה, קווין?!”

קווין: “שום דבר, לא אמרתי כלום”

סטף: “אני חושב שכל עוד יש לנו את ההתקפה הכי טובה בליגה, ותהיה לנו את ההתקפה הכי טובה בליגה, אף קבוצה לא תוכל לעצור אותנו. לאף קבוצה אין מענה ל-1-2 שלי עם קליי או עם קווין ובטח שאין להם פתרון לפיק אנד רול שלי עם דריימונד. כל מה שהם יכולים לעשות זה חילופים ואז אנחנו הולכים לאחד על אחד, ובבידודים אנחנו אדירים. 1.29 נק’ פר פוזשן”

דריימונד: “זה לא יספיק לנו בפלייאוף, סטף. בעונה שעברה הייתה לנו את ההתקפה הכי טובה בהיסטוריה, אבל בפלייאוף למדו איך להגן עלינו והפסדנו את האליפות”

קליי: “הפסדנו את האליפות כי בדקת ללברון את הערמונית במשחק 5, דריימונד”

דריימונד: “אויש, סתום כבר, קליי”

קווין: “אנחנו נהיה חייבים לשפר את ההגנה. בעשור האחרון לא הייתה אלופה אחת שלא הייתה לה לפחות הגנת טופ 10. לעומת זאת, היו 2 אלופות שלא הייתה להן התקפת טופ 10. הגנה מביאה אליפויות”

סטף: “מי הקבוצות שלא הייתה להן התקפת טופ 10? ואיזה מקום הן היו?”

קווין: “הלייקרס והסלטיקס בעשור הקודם, והן היו במקומות 11-12”

סטף: “קווין, תסלח לי, אבל הנתון הזה מרשים אותי כמו נאום אופוזיציה של בוז’י הרצוג. הליגה השתנתה לגמרי בעשור האחרון והיום התקפה חשובה הרבה יותר. תראה את הקאבס בעונה שעברה, הם היו הרבה יותר קבוצת התקפה מקבוצת הגנה”

דריימונד: “אנחנו הולכים להשמיד אותם!”

סטף: “אתה תרגיע עם הדיבורים שלך, יא פסיכופת. גם ככה כולם שונאים אותנו עכשיו. תראה אפילו מו הארקלס לא נתן ממתקים לילדים שהתחפשו אליי ולקווין בהאלווין”


Two kids just came to my door dressed with Steph and KD warriors jerseys 🤔 … almost didn't give them any candy lol — Maurice Harkless (@moe_harkless) November 1, 2016

קליי: “בסופו של דבר, ההגנה שלנו תקום ותיפול על היכולת של קווין ודריימונד לשחק כסנטרים במאני טיים לאורך זמן. בעונה הרגילה אנחנו נצליח לשרוד עם זאזא ודייוויד ווסט ובטח יתנו יותר דקות לג’יימס מייקל מקאדו וקווין לוני, אבל בפלייאוף זה לא יספיק”

קווין: “מה לדעתך צריך לשפר בהגנה?”

קליי: “צריך למצוא דרך להחביא את סטף ולא לתת ליריבות להתעלל בו. צריך לחזור לעשות חילופים בהגנה בסנכרון מושלם כמו שעשינו בעונות הקודמות וצריך לשפר את ההאסל שלנו. לא סחטנו עבירת תוקף אחת מתחילת העונה”

דריימונד: “מסכים, אנחנו גם חייבים לשפר את ההגנה בפיק אנד רול. אי אפשר לתת למהלכים כאלו לקרות”


סטף: “חברה בואו ננשום. בקושי עבר שבוע מתחילת העונה. גם למיאמי של לברון, ווייד ובוש לקח זמן להסתנכרן והם בסוף לקחו 2 אליפויות אדירות. יש לנו יותר מדי כשרון בשביל לא להצליח ולא צריך לתת לכל אומת הטוויטר להלחיץ פה את כל המערכות. כן, כנראה לא תהיה לנו את ההגנה הכי טובה בליגה כמו לפני שנתיים, וכן, תהיה לנו בעיה בריבאונד הגנה, אבל יש לנו את שני הקלעים הכי טובים בליגה, יש לנו את השחקן הכי ורסטילי בליגה ויש לנו את קווין דוראנט. אפשר לקשקש סיסמאות כמו הגנה לוקחת אליפויות או ש-Jump Shooting Teams Can’t Win a Title, אבל בסוף הכשרון מדבר חזק יותר מכל דבר אחר”

קווין: “אני לא מסכים איתך, כשרון זה לא הכל. תראה מה קרה לי ולראסל באוקלהומה סיטי”

דריימונד: “חלאס עם אוקלהומה סיטי!”

קליי: “סטף צודק, קווין. באוקלהומה סיטי הגעתם רק בזכות כשרון לאן שהגעתם, כמעט לא הייתה לכם יד מכוונת. פה יש לנו את סטיב קר שעשה לנו לפני שנתיים את מה שלא עשו באוקלהומה סיטי אף פעם, הוא לקח את הכשרון הגולמי שלנו ומיקסם אותו. עכשיו הכשרון שיש לנו פה הוא גדול יותר מכל מה שהיה לכם באוקלהומה סיטי אי פעם, וסטיב ידע מה לעשות איתו גם הפעם, רק צריך לתת לו ולנו עוד קצת זמן. בינתיים, לעכשיו, סטף, בוא תן לנו רבע שלישי כמו שהיית נותן בעונה שעברה, עם 20 ומשהו נקודות וחמש שלשות ככה, שנוכל לנוח ברבע האחרון וכולם פה ירגעו”

סטף: “אויש, סתום כבר, קליי”

כל חברי הביג-4 הסתכלו אחד על השני בידיעה שהמיני-משבר הזה הוא רק משהו חולף, שהם טובים מדי בשביל לא להצליח, שהם מוכשרים מדי בשביל להתרסק, שהם חכמים מדי בשביל לסטות מהאוטוסטרדה שמובילה להצלחה האינסופית. שכמו הילארי קלינטון בבחירות לנשיאות ארה”ב, האליפות הזו היא שלהם להפסיד יותר משהיא שלהם לנצח.

4 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

We Are Witness

יש סצנה ב”ממזרים חסרי כבוד” שבו כריסטוף וולץ הפנומן מספר לבראד פיט הכבול באזיקים כי הוא רוצה לסיים את מלחמת העולם השנייה ושהוא מוכן להסגיר את עצמו לאמריקאים בתמורה לסיום המלחמה כבר באותו לילה. פיט, בת

bottom of page